
Λειτουργούσε κάποτε ο παπα-Τύχων ο Ρώσος, τον οποίο διακονούσε ο άγιος Παΐσιος και στη Μεγάλη Είσοδο, μετά την είσοδο των Τιμίων Δώρων, εισήλθε ο πατήρ Τύχων στο Άγιο Βήμα και βλέπει τους αρχαγγέλους Μιχαήλ και Γαβριήλ και τους λέει με τα σπαστά Ελληνικά του:
«Μιχαήλο ντεξιά και Γαβριήλο αριστερά!». Τους υπέδειξε με το χέρι, πού ακριβώς να πάρουν θέσουν για να κυκλώσουν την Αγία Τράπεζα.
«Και άγγελε φύλακά μου, ντίπλα μου», εννοώντας τον άγγελο φύλακά του!
Και να τα ακούει όλα αυτά, ο άγιος Παΐσιος και βρύσες δακρύων τα μάτια του! Τι μυσταγωγία ήταν εκείνη! Τι θεία Λειτουργία ήταν εκείνη, που ένωσε τα ουράνια με τα επίγεια!



