Δεν υπάρχουν σχόλια

«Όταν δεν κάνεις σωστά τον σταυρό σου, τα πονηρά πνεύματα όχι μόνο δεν φεύγουν, αλλά γελάνε»

Πόση μεγάλη δύναμη έχει ο σταυρός! Γιατί βέβαια πάνω του είναι ο Σταυρωμένος Χριστός.

Πρέπει να κάνεις σωστά τον σταυρό σου. Όταν δεν τον κάνεις σωστά, τα πονηρά πνεύματα όχι μόνο δεν φεύγουν αλλά γελάνε. Και η Παναγία θυμώνει. Όταν κάνεις το σημείο του σταυρού, πρέπει να βάλεις το δεξί χέρι πρώτα στο μέτωπο, μετά στον αφαλό, ύστερα στον δεξιό ώμο και έπειτα στον αριστερό. Εκείνος που βάζει το χέρι του όχι πάνω στον αφαλό αλλά στην καρδιά, βγάζει ανάποδο σταυρό. Ούτε στον αέρα κάνει να σταυρώνεσαι. Το χέρι πρέπει οπωσδήποτε να αγγίζει το σώμα. Και όταν σταυρώνεσαι, πρέπει να προσεύχεσαι. Αλλιώτικα, έτσι σταυρώνονται και οι ηθοποιοί.

Πρέπει να σταυρώνεις τα πάντα, εκτός από τα άγια Δισκοπότηρα της Θείας Μετάληψης. Αν κάτι είναι πεταμένο στον δρόμο, ενδέχεται να είναι εκ του πονηρού. Αν δεις ότι κάποιος άλλος το σταύρωσε, τότε δεν χρειάζεται να το κάνεις και εσύ. Αν δεν θέλεις να προκαλέσεις σύγχυση σε όσους σε βλέπουν αλλά δεν σε κατανοούν, τότε μπορείς να σχηματίσεις το σημείο του σταυρού με τα μάτια σου.

Μια μέρα κάποιος έδωσε ένα μήλο σε έναν πιστό και εκείνος αμέσως το έφαγε. Και ο Γέροντας τον μάλωσε:

«Πόσο εύκολο είναι να σε καταστρέψουν! Και άγγελος να σου το έδινε, έπρεπε πρώτα να το σταυρώσεις».

 

Απόσπασμα από το βιβλίο του Μαλχάζι Τζινόρια, Ο Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν σαλός και ομολογητής (1929 – 1995).

 

 

Προσθήκη σχολίου